درمان اختلال خواب با زعفران

درمان اختلال خواب با زعفران

طبق مطالعات انجام شده مصرف زعفران در درمان اختلال خواب موثر است. عصاره زعفران کیفیت خواب را بهبود می بخشد، پس اگر از بی خوابی رنج می برید، بجای استفاده از داروهای شیمیایی، از عصاره زعفران استفاده کنید.

کمبود خواب در حال حاضر یک بیماری همه گیر محسوب می شود. نتایج حاصل از نظرسنجی های مبتنی بر جمعیت نشان می دهد که تقریبا نیمی از بزرگسالان از بی خوابی رنج می برند. بی خوابی تاثيرات قابل توجهي بر سلامتي انسان خواهد داشت و سلامت رواني و جسمي را مختل میكند و تاثیر مستقیم بر عملكرد روزانه می گذارد.

در مقالات قبلی به این موضوع اشاره کردیم که زعفران و ترکیبات آن نقش مهمی در پیشگیری و درمان در بیماری های عصبی، قلبی عروقی و دستگاه گوارش دارد. هم چنین به این اشاره کردیم که زعفران و ترکیبات آن می تواند برای پیشگیری و درمان بیماری های مربوط به حافظه و چشم مفید باشد. اما آیا تا به حال به تأثیر زعفران و ترکیبات آن بر درمان اضطراب، اختلال خواب و بی خوابی فکر کرده اید؟؟؟!!!

درمان بی خوابی با مصرف زعفران

زعفران ادویه ای است که می تواند عطر و طعم خاصی را به غذاهای شما اضافه کند و علاوه بر عطر جادویی و رنگ طلایی که به غذای شما میدهد دارای خواص درمانی بسیار زیادی نیز است.
بنابراین اگر این نوشیدنی گرم را هر روز قبل از خواب بنوشید، نتیجه مطلوبی خواهید گرفت. شما میتوانید زعفران خالص را بصورت عمده از فروشگاه زعفران در اصفهان خریداری کنید.

روش های زیادی برای استفاده کردن از مزایا زعفران وجود دارد. اگر شما زعفران را در غذای خود استفاده نمی کنید، میتوانید این گیاه را به چای خود اضافه کنید و از مزایای چای زعفران بهره مند شوید. اگر شب ها بی قرار هستید و نمی توانید خواب خوبی در شب داشته باشید، یک راه حل این است که چای زعفران و یا شیر گرم با زعفران را یک ساعت قبل از خواب بنوشید. زعفران به دلیل داشتن خواص آرام بخش در درمان بی خوابی مؤثر بوده است.

درمان اختلال خواب با چای زعفران

طرز تهیه چای زعفران

تهیه چای زعفران محبوب بسیار آسان است. ابتدا آب را به جوش بیاورید و چند رشته زعفران را در یک فنجان به آن اضافه کنید. بگذارید رشته ها به مدت 15 تا 20 دقیقه در آب خیس شوند. همچنین می توانید یک قاشق چایخوری عسل را به مخلوط اضافه کنید.

اضافه کردن حدود سه یا چهار رشته زعفران در روز در چای شما، می تواند به تنظیم الگوی خواب شما، جلوگیری از سرطان و سکته های قلبی، درمان مشکلات گوارشی و ایجاد روحیه عمومی شاد کمک کند.حال که با خواص بی نظیر زعفران آشنا شدید، همین الان برای خرید عمده زعفران اصفهان با ما ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *