ارزشهای سازمانی
- خلاقیت و نوآوری
- مشتری مداری: در اولویت قرار داشتن خواستههای مشتری، رجحان بهترین بودن بر اولین بودن
- مسئولیت پذیری: پاسخگویی، تعهد، مسئولیتهای اجتماعی
- شادی و سلامت: توجه به سلامت کارکنان، توجه به سلامت خانواده
- رقابت پذیری: سرعت در توسعه کسب و کار، چابکی سازمانی، نیروی انسانی پویا
- دانش محوری و یادگیری: تخصص گرایی، علم گرایی، پژوهش محوری و یادگیری
- کار تیمی: مشارکت سازمانی، خرد جمعی، کار گروهی، همدلی
- رفتار شهروندی-سازمانی: صداقت، احترام، صمیمیت، تعلق خاطر