ارزش‌های سازمانی

  1. خلاقیت و نوآوری
  2. مشتری مداری: در اولویت قرار داشتن خواسته‌های مشتری، رجحان بهترین بودن بر اولین بودن
  3. مسئولیت پذیری: پاسخگویی، تعهد، مسئولیت‌های اجتماعی
  4. شادی و سلامت: توجه به سلامت کارکنان، توجه به سلامت خانواده
  5. رقابت پذیری: سرعت در توسعه کسب و کار، چابکی سازمانی، نیروی انسانی پویا
  6. دانش محوری و یادگیری: تخصص گرایی، علم گرایی، پژوهش محوری و یادگیری
  7. کار تیمی: مشارکت سازمانی، خرد جمعی، کار گروهی، همدلی
  8. رفتار شهروندی-سازمانی: صداقت، احترام، صمیمیت، تعلق خاطر